Kolęda dla mojej córki - Justyna Holm

Kolęda dla mojej córki [fragment]

[...] wiewiórki
A ta ogromna, ta najładniejsza będzie dla mojej córki
Ja tę kolędę z grzywką króciutką, w drobnej jak śnieg sukience
Kocham najbardziej, więc ją przytulę i wezmę ją na ręce

Lilili, Marysieńko
Śpiewaj ze mną cichuteńko.
Lililaj czy ja śnię,
Że ty też kochasz mnie?

Lilili, tatusieńku
Śpiewaj ze mną po maleńku.
Lililaj czy ja śnię,
Że ty też kochasz mnie?

I tak z nią przejdę za siódmą górę i za tę rzekę siódmą
No i po drodze powiem każdemu, że mam kolędę cudną
Będą mnie pytać wszyscy po drodze czyje są te oczęta
No więc im zdradzę, że to Marysi oczy i ta kolęda

Lilili tatusieńku
Śpiewaj ze mną po maleńku.
Lililaj czy ja śnię,
Że ty też kochasz mnie?

Lilili Marysieńko
Śpiewaj ze mną cichuteńko.
Lililaj czy ja śnię,
Że ty też kochasz mnie

Justyna Holm

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz