Ostatni bieg Basi - Jan Nowicki



Ostatni bieg Basi

W naszym ludzkim bólu
W zdumieniu odejściem
Spróbuj chwycić szczęście
Ciepłem tamtych rąk
Niecierpliwość spojrzeń, minionych, niestety
Ujrzeć marność dążeń
Jak dobiec do mety.

Gdzie dzisiaj Ty
Tam będę Ja
U Ciebie mgły
I u nas mgła
Za Tobą kres
Przede mną dal
Tak Ciebie żal
Tak nagle żal.

Nie będziesz samotny, człowieku, bo my
Przecież się spotkamy, połączeni w sny
Kto chce przetrwać życie, musi, Boże wielki
Startując o świcie
Kończyć metą męki.

Za którą Ty
Przed którą Ja
U Ciebie mgły
I u nas mgła
Za Tobą kres
Przed nami dal
Jak Ciebie żal
Jak bardzo żal.

Za którą Ty
Przed którą Ja
U ciebie mgły
I u nas mgła
Za Tobą kres
Przed nami dal
Jak Ciebie żal
Jak bardzo żal.

Za którą Ty
Przed którą Ja
U Ciebie mgły
I u nas mgła
Za Tobą kres
Przed nami dal
Jak Ciebie żal
Jak nas nam żal.

Jan Nowicki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz