Miłość w wieku Delete - Andrzej Poniedzielski



Miłość w wieku Delete

Czemu ty nie piszesz, toż nie zmienił mi się mail
Napisz mi że słowa trzy
Każdy mój opuszek czeka dziś na twój e-mail
I nad klawiaturą drży

Nie mam na żal, nie mam na żel
Cały real pożarł e-mail
Czuję delete dla moich marzeń
Że zetkną się nasze wizaże

Czemu ty nie piszesz, toż nie zmienił mi się mail
Napisz mi że słowa trzy
Każdy twój opuszek czeka dziś na mój e-mail
A ma klawiatura drży

Umila mur ogrodu wzruszeń
Ażur reklam kompotu z gruszek

Nie mam na żal, nie mam na żel
Nasz balejaż: TY, JA i MAIL

Kochać cię nie muszę a do wzruszeń mam e-mail
Nie muś, ale trochę chciej
Kochać cię nie muszę, myszką ruszę, mam e-mail
Czym chcesz ruszaj, ale chciej
O.K.

Andrzej Poniedzielski

2 komentarze:

  1. Witaj,
    no nie piszę bo nie mam nic ciekawego ani interesującego do napisania, albo powiedzenia, jak zwał tak zwał.
    pozdrawiam tb

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      a ja w tej chwili nie mam nic interesującego do wklejenia..., ale dziś postaram się jakoś zrehabilitować;)
      pozdrawiam m

      Usuń