Henry Lee - Nick Cave



Henry Lee

Połóż się tu, mały Henry Lee
I całą noc mnie pieść
Gdzie znajdziesz tę, co ciało swe,
Potrafi z twym ciałem spleść.

A wicher wiał, a wicher wył
Lalalala lalalali
Kraczą wrony nad Henrym Lee

Nie mogę ci pieszczoty dać,
Bo inną pokochałem.
Zielony ląd, daleko stąd
Jej ciało złączył z mym ciałem.

A wicher wiał, a wicher wył
Lalalala lalalali
Kraczą wrony nad Henrym Lee

Ty całuj mnie, mój Henry Lee
Pożegnać cię już muszę,
Ten ostry nóż przeszyje wzdłuż,
Twe ciało i moją duszę.

A wicher wiał, a wicher wył
Lalalala lalalali
Kraczą wrony nad Henrym Lee

Leż sobie leż, mały Henry Lee,
Leż sobie wieczność całą,
Zrobiłeś błąd, zielony ląd
To teraz gnijące ciało.

A wicher wiał, a wicher wył
Lalalala lalalali
Kraczą wrony nad Henrym Lee...

Nick Cave
przekład (?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz