Nim zwiędły kwiaty przyjaźni, zwiędła przyjaźń - Gertrude Stein

Nim zwiędły kwiaty przyjaźni, zwiędła przyjaźń
(fragment)

Pablo Picasso - Przyjaźń
XVIII
Kiedy śpię śpię i nic mi się nie śni ponieważ jestem właśnie
tym czym się wydaję kiedy jestem w łóżku i śpię.

XXII
Lubi być z nią więc mówi że lubi być z nią tak mówi.

XXIX
Kocham moją miłość całym m
Bo jest właśnie taka
Kocham ciebie całym a i b
Bo jestem przy tym
Królem
Kocham moją miłość całym a
Bo jestem królową
Kocham moją miłość i kocham a bo a jest czymś najlepszym
Pomyśl i zostań królem
Pomyśl dobrze i jeszcze pomyśl
Kocham moją miłość suknią i kapeluszem
Kocham moją miłość nie dla tego a dla tamtego
Kocham moją miłość bo jest moją ukochaną
Kocham ją całym m bo jest moją ukochaną
Kocham ją całym m bo jest moją miłością przy mnie
Dziękuję że jesteś obok
Nikomu nic do tego
Dziękuję że jesteś tu
Bo nie jesteś tam
I ze mną i beze mnie jakakolwiek jestem a bez niej ona może się spóźnić
i wtedy jak wszystko dokoła myślimy i widzimy że pora nam płakać
Jej i mnie.

Gertrude Stein
przełożyła Julia Hartwig

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz