Jedziemy samochodem... - Piotr Macierzyński

***

jedziemy samochodem
Leonard Cohen nawet nie wie że o piątej rano śpiewał w Toruniu
jesteś moim pilotem dlatego nie wiem o której będziemy nad morzem

trzy pocałunki to całe moje śniadanie
zrób coś zdejmij bluzkę pokaż mi swoje piersi bo inaczej usnę
czterysta kilometrów temu jeszcze się kłóciliśmy

w tle został Włocławek twój narzeczony i moje długi
przez Chojnice albo Człuchów
przez całe życie ale nie zakładaj bluzki

zapowiadali wielkie upały
więc przez najbliższe dwa tygodnie nie będzie żadnych kłótni
będą tylko ciepłe słowa

przez ostatnie pięć lat przybyło mi rozumu
ale nie na tyle żeby się znowu w tobie nie zakochać

mam nadzieję że przez ostatnie pięć lat przybyło ci rozumu
przynajmniej na tyle żeby tego nie zepsuć

Piotr Macierzyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz