Jest fantastycznie! - Charles Aznavour



https://youtu.be/awanoUsHuhA
  śpiewa Charles Aznavour

Jest fantastycznie!

Nie mówię, że jest źle
Bo jest, bo jest fantastycznie!

Nie czepiam się, bo patrzę dziś
Na świat bezkrytycznie

Nie mądrzę się, bo można od
Zbyt uczonych tyrad dostać świra

Wolę w mowie rzec Szekspira:
Jest nice, jest nice, jest nice, jest najsympatyczniej

Cudownie jest - do siebie sama mówię
Powtarzam tak wciąż

Bo w życiu dętym, smętnym, mętnym, pokrętnym
Pogadać z kimś inteligentnym chcę

Więc mówię sama sobie
Że mi jest fantastycznie!

Nie mówię: "szaro jest"
Lecz, że jest cudownie szaro

Uśmiecham się do marzeń mych
Z nadzieją i wiarą

I mam ten luz, że z sobą raz
Potrafię być szczera

Jak cholera i w języku rzec Moliera:
Quel bonheur, bo ner- bo nerwy napięte

Tak mówią mi: kochana, ciepła, czuła
Dla siebie raz bądź

Bo w życiu dętym, mętnym, smętnym, pokrętnym
Pogadać z kimś inteligentnym chcę

Więc mówię sobie: jesteś świetna
Jest fantastycznie!

Bo jednak mnie i tobie się przydarzyło
Coś, co bardzo przypomina miłość

Dlatego mówię sobie dziś
Że jest fantastycznie!

Charles Aznavour
słowa polskie - Wojciech Młynarski

8 komentarzy:

  1. Choć ani angielskiego, ani francuskiego nie znam, w tych 2 językach i wykonaniu Charles`a brzmi to o niebo lepiej niż po polsku, niestety, i za to wykonanie, Tobie Magdo gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) W stosunku do Krystyny Jandy zawsze jestem nieobiektywnie bezkrytyczna - dla mnie to IDEAŁ - a ideał, jak wiadomo, wad nie posiada:))
    Jednak mam problem, ponieważ Charles Aznavour jest także ideałem!:D
    No i w ten sposób znalazłam się w sytuacji patowej... Ale;)
    Ale Bing Crosby śpiewający piosenkę 'Nikt, tylko ty' w jakiejś durnowatej komedyjce made in Hollywood wypadł przy Jandzie zdecydowanie bledziutko... 'Cienias' i tyle! Mimo IDEALNEGO głosu. A więc? Nasi górą!
    Pozdrawia Cię Magda-patriotka;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa ideały to tutaj:

    http://www.youtube.com/watch?v=KZIzXXpre8g

    OdpowiedzUsuń
  4. No no no! G E N I A L N E !!! Dzięki, Mistrzuniu za te namiary:***

    OdpowiedzUsuń
  5. oj bo muszę Ci gust podreperować, jak już dziś bloga Ci okupuje. . .

    OdpowiedzUsuń
  6. reperuj... jak dasz radę;) bo lojalnie i po przyjacielsku Cię uprzedzam, że jestem dość niereformowalna i niejeden reformator już sobie na mnie ząb połamał;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się nie poddaję nigdy. . .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo szczęścia życzy kominiarz...
    ;)

    OdpowiedzUsuń