Pytania - Tadeusz Różewicz

Max Beckmann - Dancing Bar in Baden-Baden - 1923
pytania

nie byłem na wieczorku roz-poznawczym (i za-)
więc poznawaliśmy się
z dnia na dzień
czasem zadawano mi pytanie
- czy może pan Różewicz?
- tak ale ja
- nie to niemożliwe mistrzu dlaczego?
to jakiś cud! jestem wzruszona
- tak owszem ja też
- nigdy nie wierzyłam
ale czy pan jest osobą oryginalną
czy zbieżność nazwiska
z nazwiskiem poety nie jest przypadkowa?
- niestety być może nie wyglądam tak jak on powinien wyglądać
- dzisiaj zidentyfikowałam postać z okładek czasopism
- jestem oryginalny nie jestem z okładek
- jeszcze nie wierzę
bo zdawałam maturę z kartoteki
przeziębiłam się dzisiaj
po zabiegu (kichnięcie)
do zobaczenia przy obiedzie (kichnięcie)

wiesz ta pani no wiesz
powiedziała że mam sympatycznego męża
że jesteś miły

Tadeusz Różewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz